crap regn dag

image269

bilden på mig från förra vintern får symbplisera hur mycket godis och ann skit jag stoppat i mig idag.
_____________________
allvarligt talat !!!
om jag läser en till blogg om mc jackan,jesussandalerna,lacktights
och att grå är det nya svarta spyr jag !
hur jävla kul e det att alla går runt o ser exakt likadana ut ?
man hinner ju tröttna på skiten innan man ens köpt det.

fan villken lång dag man har haft i skolan idag då
från 08:00 till 15:30 , man e ju lagoom fresh.
tänkte gå på stan o shoppa men jag är trött,hungrig &sliten

som ni märker e jag på ganska crapit humör men ska träffa milly & vi har aldrig tråkigt :D
peace out
image270

milly (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0