åh du underbara värme

ojoj uppemot 20 grader och blå himmel idag!
slängde på mig min vita klänning, kanske sista sommardagen, vem vet?
bäst att passa på iallf!

image293
image295
image296
image294

detta trodde jag aldrig... men jag diggar brittans nya musik hårt !
så jävla sköna låtar!







GODISBEROENDE TILL ÖVERDRIFT!

Vet allvarligt talat inte vad jag ska ta mig till längre...
Idag har jag ätit i skolan: ballerinarulle + coca cola light
när jag kom hem: 200 gr choklad + pringelschips..
så mycket godis på en dag! äter lite godis varje dag inte så mycket som idag men alltid ngt!
jag kan inte sluta..om jag försöker så får jag värsta abstinens och kan inte sitta still, blir lättirreterad och känslomässigt störd!
vafan ska jag ta mig till !? jag behöver serious hjälp...många tar inte folk som e sockerberoende på allvar men för mig e det samma abstinens som med ngn som måste röka!
hur mkt godis äter ni ? har ni några tips till mig ?
KRAM!

Kommentarer
Postat av: milly

byt ut dt mot tuggumin :)

2007-09-12 @ 18:30:29
Postat av: Lejla

åh visst är dt klänningen från h&M`? vill också ha den men finns bara i stora storlekar lr anna nfärg men ja vill ha viiiit :P

2007-09-16 @ 17:54:21
URL: http://lejlaa.tjejsajten.se
Postat av: Daniel!

JÄVLA TJOCKA FJOOORTIIS!!Det är mitt tips.

2007-09-18 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0