FYFAAAN VAD LÄSKIGT! =(=(

min morgon började helt vanligt..jag gick upp fixade mig och drog iväg.
när jag står på korsvägen börjar jag störa mig på min parfym OTROLIGT mycket !
sedan ställer sig 2 tjejer och röker..allt jag kunde känna vaad parfym & rök...
fyfan vad illa jag mår tänkte jag..USH måste bara luta mig lite mot stolpen.

NÅGRA MINUTER SENARE. (?)

vaknar upp och skriker till av chock! ett 20-tal människor är samlade runt mig. jag ligger ner på marken. tårarna kom nedför kinderna ..en kvinna klappar mig ömt på armen och säger att jag svimmade. 2 andra män i 20 årsåldern såg sjukt lättade och gav ufrån sig en lättnadssuck när jag började prata..dem såg livrädda ut..dem gav mig mackor o frukt...

jag hade inget minna avd som hänt ! ena stunden lutadea jag mig mot en stolpe och nästa sekund låg jag där
med en massa oroliga ansikten omring mig..resten e svart. jag har ingen aning hur länge jag hade legat där men 2 kvinnor pratade med läakre i telefon o det tar ju iallf en liten stund att få tag i dem..abntar att det var ett par minuter.

darrandes för förkökte jag ställa mig upp men misslyckades..dem 2 männes tog tag i mig o hjälpte mig upp.
några andra tjejer började plocka ihop mina grejer och gav dem till mig. alla hade sån empati i sin ögon att det inte var pinsamt nånstans. men chocken var så stor att jag inte var mig själv.

darrande började jag gå mot min hållplats som tog mig hem istället. tårarna ville inte lyssna utan bara fortsatte komma men än nåsin..chocken tog över helt..jag bara grät o grät..ena sidan av mitt huvud dukande och var ömt..jag måste slagit i huvudet när jag ramlade.

jag mår helt okej nu.. men det var fan det läskigaste jag vart med om, och jag vill tacka dem gulliga människorna som hjälpte mig. TACK ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0