kan inte läraren skämma ut sig och OSS lite mer?


en härlig sommrig dag i skolan hyffast längesen (:

image317image318
image319image320
image323

vart i skolan från 08:00 - 15:30 fyfan vad denna dagen har vart lång.
iförsig bara roliga ämnen : spanska , företagsekonomi & mitt individuella val: leda jämt.
det är typ som livskunskap.. man snackar om kärlek,vänskap,sex,ledarskap ALLT..
så gör man massa gruppövningar typ..hela havetstormar , heta stolen osv
och snart om ett par vevckor ska man få sin egna klass "sjuor!" så ska man göra gruppövningar & diskutera livet med dem. ska bli sjukt kul!

men idag var det bara för pinsamt.
vi körde "heta stolen" och så sa läraren typ:
"äldre har mindre sex än unga" (typ alla bytte plats)
och läraren bara: "jaha varför då då" och en tjej sa "jo men vi har mer drivkraft typ, äldre är tröttare"
då sa hon " nee..men från egna erfarenheter så e det inte alls så.."
alla i hela klassrummet typ: "EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUW!!"
det var det sista man ville veta om sin lärare...

sen hade vi ca 2 timmars håltimma.
då stack jag,helena,tallo,ida & simon till skolans gym och "tränade"
fast det vara bara typ simon som biffade sig haha !

sjukt kul på skolan idag iallafall (:

förresten är jag väldigt avundsjuk på helena i min klass som ALDRIG NÅNSIN ser trött eller skabb ut !
jag menar alla har skabb dag..but not this shic ;)
image313

för övrigt är jag sjukt trött och ocosial idag så jag kommer antagligen nörda mig framför datan och äta mina räkmackor <333
men imorgon blir det andra bullar dvs feest
image324
haha fyfan vad äckliga dem ser ut..min mobil kamera SUUGER.

haha alltid lika kul o hitta pinsamma kort på sig själv..
bild nr 1: den bara skriker OMOGEN :D
image325

bild nr 2: behöver beskriva med ord. bilden talar för sig själv
image326


Kommentarer
Postat av: Lejla

Skojj, då är du UTMANAD :D

2007-09-15 @ 00:11:40
URL: http://lejlaa.tjejsajten.se
Postat av: Jenny

hehe eller hur, en riktigt läcker sådan ^^

2007-09-15 @ 13:41:39
URL: http://vofflan.blogg.se
Postat av: Lejla

Jaha skaru? I vilket lag?
Jadu, det gäller ju att ha hårda och spända rörelser i allt du gör, o snabbaste vägen mellan olika rörelser. Dock äre svårt o skriva en rörelse haha :) Lycka till!

2007-09-16 @ 14:16:41
URL: http://lejlaa.tjejsajten.se
Postat av: Lejla

jaha åh vad kul :)) Tävlar dom? Då kanske vi ses på tävlingar tänkte jag, för jag kommer ju o kollar även fast jag inte tränar sj längre. Men dom vet ju att du är nybörjare så då lär dom dig allt :D Det är skit skojj o inget att vara nervös över :D

2007-09-16 @ 15:44:06
URL: http://lejlaa.tjejsajten.se
Postat av: Lejla

åh skojj :)
Ne men det blev för mycket för mig. 4 ggr i veckan. JAg är trött hela tiden så jag mådde bara dåligt.

2007-09-16 @ 17:52:39
URL: http://lejlaa.tjejsajten.se
Postat av: Lejla

Jo. :/
Haha ja dt känns lite vuxet och galet kul är det. Men så länge man tar drinkarna i måttliga mängder, självklart hehe :)

2007-09-16 @ 19:41:29
URL: http://lejlaa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0