martes

såhär var min dag planerad : skolan,klippa mig,träna,äta,plugga,sova
såhär blev min dag:
träffade mammi klockan fyra. vi gick runt i haga/linne o kollade runt i olika secondhand affärer.
fan vad massa snyggt man hittade ! trodde jag aldrig.
sn gick vi till burger king & jag käkade smarrig kycklingbaguette a la barbeque.
sem drog jag & mamma till frissören!
jessus vad snyggt mitt hår blev, verkligen värt att det var lite dyrare !
hon fattade verkligen exakt hur man ville ha det!

kom hem lite över 8. okeeej träningen började halv haha!
nu ska jag ta fram min godispåse & plugga gärnet.
yees jag e duktig i skolan nu förtiden , dendu!

UPPDATE

tog lite hedersminnen på mitt hår innan jag stck till frissan!
image288image290
image291image292



Kommentarer
Postat av: Tilda

Ditt hår är fint tycker jag :D hihi

2007-09-06 @ 08:50:46
URL: http://mathildap.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

DAAMN THAT UGLY BITCH!

2007-09-18 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0