oh happy day



UTMANING
* Länka till den du blev utmanad av
* Ta kort på din favoritkroppsdel och
* Skriv eller visa bild på det motsatta könets favorit del
* Allt såklart enligt er själva
* Utmana minst tre st

image333image334

* jag blev utmanad av lejlaa
*min favoritkroppsdel är mina låånga ben
*oj vad svårt ! faller för olika saker varje gång men om jag måste välja en så är det väl killars ryggar
image335image336
bidlerna är tagna av mig, GRR :p

*JAG UTMANAR ALLA SOM SER DETTA !


image337
idag är en sån dag när allting bara är helrätt!
på morgonen vaknade jag en haltimma för tidigt och var jätte pigg!
så jag gick upp och gjorde en smarrig frukost de la sara speciale
och imorse så skulle vi ju ha orienteing men så regnade det så de blev inte av ! helt underbart!
och hade en massa läxor jag hade pluggat halvt som halvt. , så hade jag tagit fel på villken dag det var så det är imorgon vi hade dem läxorna !
nu fick jag reda på att mammi & ivan ska iväg på bio
så jag kommer var heeelt själv hemma! med min godispåase + idol + desperate housewifes.



Kommentarer
Postat av: en ledsen människa

snälla skriv lite mer och oftare, har inget att skratta åt nuförtiden när du inte skriver...

2007-09-22 @ 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0