whats the real deal with orientering ?

jag vill INTE gå o lägga mig. fast jag är trött o degig vet ni varför ? jo för att då bli det nästa dag snabbare
och det betyder att jag måste gå till skolan, till gympan och orientera !har aldrig riktigt fattat grejjen men orientering. och alla gympalärare är typ besatta av det. och om man inte kan så får man ig i hela ämnet!
får jag fråga hur ofta sveriges befolkning är uta och varndrar i den sjuupa skogen ?eller om man nu råka vara ute i skogen och man tappar bort sig så tänker man ju inte precis:
åååh vad bra att jag har karta och kompass i bakfickan !
jag menar okejj..kanske 1. 2 ggr kan man väl göra det.
men man håller ju på enda sen fyran typ fem ggr om året !?
kanske 1 procent av sveriges befolkning som ser detta som nöje!
nee ! tycker att skolorna ska uppdatera sig lite och inse att vi inte lever på 1800 talet.
skaffa gps ellr mobil förfan!
eller varför inte ett liv?


svea jacka ?
vet inte riktigt vad jag ska köpa för vinter jacka.
har funderat på sveajackan ett bra tag nu
men det känns som alla har den! typ som henri lloyd jackan..eeuuuw
kanske inte riktigt så farlig me endå!
den är sjukt snygg o kostar bara 3000 och e varm o gosig
ne jag vet faktiskt inte...vad tycker ni ?
image329






image330
för övrigt har det vart en bra dag idag.
förutom att jag hoppade över gymmet o köpte godis hihi :D
jaja så kan det gå!
imorgon ska jag och milly åka o prova på cheerleading !
jag har alltif drömt om att gå i det
men tanken att jag FAKTISKT kan gå i det slog mig inte förens milly nämnde det !

godnatt <3



Kommentarer
Postat av: mickz

köp den :D

2007-09-22 @ 14:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0